جدیدترین محصولات
اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز رومیزی مدل G 527 RF
مشاهده محصول
اجاق گاز رومیزی مدل S512D
مشاهده محصول
قبل
بعدی

اجاق گاز رومیزی

نوع اجاق گاز
تعداد شعله
نحوه قرارگیری پلوپز

 

در این قسمت از زوایای مختلف به بررسی و معرفی انواع و ساختار و اجزای بکار رفته در اجاق گاز های صفحه ای ایلیااستیل می پردازیم . همچنین برند های مختلف بکار گرفته شده در این محصولات را مورد بررسی قرار می دهیم و با توجه به سبک ، اندازه و موقعیت آشپزخانه شما سعی میکنیم تا بهترین پیشنهاد های اجاق گاز رومیزی برای آشپزخانه شما را به شما پیشنهاد دهیم.

اجاق گاز صفحه ای ایلیااستیل

اجاق گاز های صفحه ای ایلیااستیل از لحاظ جنس ساخت و تعداد شعله به چندین دسته تقسیم میشوند که در ادامه این مطلب به تفسیل تمام مدل های آن را توضیح خواهیم داد .

اجاق گاز صفحه ای یا اجاق گاز رومیزی ؟ کدام انتخاب شماست ؟ً!

فارغ از اینکه اجاق گاز مد نظر ما چه جنسی دارد و چند شعله است. اجاق گاز صفحه ای به دو مدل اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز توکار تقسیم می شود.

در دنیای امروزی که برخی از ما در خانه های نقلی و کوچک زندگی میکنیم و زندگی های مینیمال را می پسندیم واستفاده درست از فضا اهمیت بسیار زیادی دارد.

اجاق گازهای رومیزی به ما کمک میکند تا از حداکثر فضا به صورت مناسب استفاده کنیم . مدل رومیزی اجاق گاز به صورت پرتابل روی کابینت آشپزخانه قرار می گیرد و نیاز به نصب به صورت توکار ندارد .اما امروزه بسیاری از مردم و فعالان حوزه فروش این محصولات در اصطلاح به اجاق گاز های صفحه ای توکار ، اجاق گاز رومیزی نیز می گویند . این نوع از اجاق گازهای صفحه ای یا همان توکار برای نصب نیاز به برش صفحه رویی کابینت دارند و به صورت توکار داخل کابینت نصب می شوند.

جنس ساخت انواع اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز های صفحه ای از نظر جنس ساخت، دسته بندی های مختلفی دارند که موجب ایجاد گستردگی در تنوع این محصول شده است و در برخی مدل ها با ادقام دو جنس متفاوت با یکدیگر مدل های ترکیبی مدرن و متفاوتی را به ارمغان آورده است.

اجاق گازهای شیشه ای

مدل شیشه ای اجاق گاز های ایلیااستیل از شیشه مقاوم در برابر حرارت و ضربه ساخته شده. طراحی گاز های شیشه ای به گونه ای مدرن و زیبا با در نظر گرفتن نیازهای کاربردی آشپزخانه از دوشعله تا پنج شعله متغییر است. شیشه های به کاررفته در این نوع اجاق گاز ها ، شات ایتالیا می باشد با مقاومت بالا در برابر حرارت در رنگ های مختلف مشکی ، سفید ، بژ ، طوسی مات و طوسی براق  آماده شده تا در عین زیبایی کارایی را به ارمغان بیاورند.

اجاق گاز استیل

از پر طرفدار ترین اجاق گاز های صفحه ای می توان به اجاق گازهای استیل اشاره کرد که در بازار ایران با انواع مدل ها مختلف وجود دارد و ایلیااستیل نیز بخش قابل توجهی از سبد محصول خود را به این دسته از اجاق گاز های صفحه ای اختصاص داده است و انواع مدل های این محصول را با استفاده از استیل 304 نگیر 10-18 به بازار عرضه میکند . مزیت استفاده از این دسته از اجاق گازها می توان به راحتی در تمیز کردن اجاق و زیبایی ظاهری اشاره کرد با این که این نوع از محصولات از گذشته تا کنون از محصولات پر فروش شرکت ها بوده است اما هنوز هم می توان با توجه به مدل های جدیدتر و مدرن و تغییر در طراحی و سبک متفاوت برخی از آنها این محصولات را به خوبی با سبک های بروزتر و مورد پسند دکوراسیون داخلی جامعه امروزی ست کرد .

ترکیب شیشه و استیل

از جالب ترین ویژگی های جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار ترکیب استیل و شیشه در ساخت اجاق گاز های امروزی است که ویژگی های مثبت هردو متریال به کار رفته در محصول را همراه باهم برای شما فراهم میکند . در برخی از مدل های اجاق های گازی ایلیااستیل با به کارگیری استیل و شیشه با یکدیگر و استفاده از صفحان شیشه ای لمسی اجاق گاز های دیجیتال مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و تایمر طراحی و عرضه شده از جمله این محصولات S512D  و S513D در این دسته جای میگیرند .

اجاق گاز سرامیکی

جدید ترین محصولاتی که نگاه روبه آینده این صنعت را بهتر نمایان می کند و گامی در جهت استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به حساب می آید.
طراحی ، تولید و عرضه اجاق گاز های صفحه ای برقی القایی است که با نیاز به استفاده روز افزون جامعه از تکنولوژی همراستا است و همچنین دروازه ایست به سوی تبدیل آشپزخانه های سنتی به محیطی مدرن و مطابق الگو زندگی کنونی
این نوع از محصولات اجاق گازهای صفحه ای زیر صفحات سرامیکی خود از کوئل های مغناطیسی برخوردار است. که می توانند به سرعت گرما را به قابلمه
منتقل می کنند و از قابلیت تنظیمات حرارت و به جوش آوردن سریع آب برخوردارند .

سر شعله های اجاق گاز

بدون شک مهم ترین جز هر اجاق گازی سرشعله های آن می باشد که طراحی و جنس به کار رفته در ساخت سرشعله و برند آن نشان دهنده کیفیت اجاق گاز و دسته بندی آن اجا گاز در رده های با کیفیت است. در ادامه به معرفی و بررسی برترین برند های سرشعله و انواع و اجزا آن می پردازیم .

انواع برند سرشعله اجاق گاز ایلیااستیل

  1. ساباف ایتالیا
  2. دفندی ایتالیا

ایلیااستیل در اکثر مدل اجاق گاز های خود از سرشعله های سری  HE  ساباف با توان حرارتی بالا استفاده می کند.  

كشور ايتاليا يكي از قطب هاي بزرگ در صنعت اجاق گاز مي باشد. ایلیااستیل با بهره بردن از فناوريهاي بروز اين كشور در تلاش است بهترين محصول خود را به مشتريان ارائه نمايد.

SABAF

 Sabaf SpA  شرکتی است که اجزای سازنده وسایل آشپزی خانگی را تولید می کند. این شرکت در سال 1950 تاسیس شد و امروز بیش از 650 کارمند و 5 سایت تولیدی در ایتالیا ، برزیل ، ترکیه و چین دارد.

 تولیدات این شرکت شامل شیرآلات ، ترموستات و مشعل لوازم گازسوز است.

DEFENDI

دیفندی یک شرکت جهانی در زمینه طراحی و ساخت اجزای گاز برای پخت و پز خانگی است که از مهمترین مارک های لوازم خانگی استفاده میشود، DEFENDI یک شرکت چند ملیتی است. این شرکت با فعالیت در بسیاری از بازارها در سراسر جهان و دارای سایتهای تولیدی در ایتالیا ، برزیل، مکزیک فعالیت دارد.

دیفندی بیش از 30  سال است که در زمینه تولید اجزای اجاق گاز به طور مداوم تولیدات خود را به سمت جلب رضایت مشتری سوق می دهد و خلاقانه ترین مفاهیم طراحی ایتالیایی را با بهترین عملکردهای آشپزی و با استانداردهای عالی بهره وری انرژی مطابقت می دهد.

کیفیت ، امنیت ، نوآوری ، احترام به محیط زیست ، همه از مهمترین نکات کلیدی سیاستهای شرکت در زمینه تولید قطعات است.

تعداد سرشعله اجاق گاز

اجاق گاز های صفحه عمدتاً دارای  دو الی پنج شعله با کاربرد های متفاوت هستند که به ترتیب عبارتند از سرشعله پلو پز ، سرشعله متوسط ، سرشعله قوه جوش .

سرشعله پلو پز

شعله پلو پز به عنوان یکی قطعات مهم اجاق به شمار می رود که بزرگترین سرشعله اجاق گاز را شامل می شود و بیشترین حرارت را دارا می باشد و عموما برای پخت و طبخ پلو و یا مواد غذای بیشتر از حد متوسط از این سرشعله استفاده می شود. و با توجه به دو زمانه بودن این سرشعله حرارت به صورت همزمان به همه نقاط مختلف کف ظرف میرسد و موجب حرارت بیشتر می شود .

مکان قرار گیری پلوپز در اجاق گاز های مختلف با توجه به طراحی اجاق گاز می تواند در موقعیت وسط اجاق گاز یا کناره های اجاق گاز قرار بگیرد.

سرشعله دوال

شعله  دو حالته (Dual)  با چرخش ولوم در دو جهت مختلف به دو صورت متمرکز و پراکنده روشن می شود. این ویژگی در نوع طبخ غذا موثر می باشد. شعله پلوپز معمولی که در بیشتر اجاق گاز های موجود در بازار استفاده می شود، داری یک ژیگلور سایز 135 است که در صورت استاندارد بودن سر شعله، توان حرارتی با راندمان حدود 50% را تولید می کند. سر شعله های دوال با استفاده از دو ژیگلور سایز 90 و یک ژیگلور سایز 65، علاوه بر تولید حرارتی بیشتر، قابلیت این رو دارند که در دو حالت کاملا روشن، و یا فقط روشن بودن شعله وسط مورد استفاده قرار بگیرند.

 چند ویژگی و مزیت کلی اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای

در ادامه به بررسی چند ویژگی مهم اجاق گازهای رومیزی نسبت به اجاق گازهای مبله میپردازیم و به چند مزیت کلی آنها اشاره میکنیم.

کارایی بالا

اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای در مقایسه با اجاق گازهای دیگر، کارایی بالایی دارد. زمان نیاز برای رسیدن به دمای مطلوب در این اجاق‌ها کمتر است و می‌توان در زمان کوتاهی غذاها را پخت و پز کرد.

کنترل دقیق دما

با استفاده از اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای، شما می‌توانید دمای مطلوب را به دقت تنظیم کنید. این اجاق‌ها دارای کنترل‌های دقیقی هستند که به شما امکان می‌دهد در پخت و پز غذاها کنترل کاملی داشته باشید.

ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فرد

اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای دارای طراحی زیبا و جذابی هستند که به آشپزخانه شما زیبایی و شیکی می‌بخشند. طرح‌ها و رنگ‌های مختلف این اجاق‌ها به شما امکان می‌دهد انتخابی کنید که با سبک و دکوراسیون آشپزخانه‌تان هماهنگ باشد.

تمیزکاری آسان

صفحه‌های اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای اغلب از جنس شیشه یا استیل هستند که باعث می‌شود تمیزکاری آنها بسیار آسان باشد. با یک پارچه مرطوب می‌توانید به راحتی لکه‌ها و آلودگی‌ها را پاک کنید.

انتخاب گسترده

بازار اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای با تنوع بسیاری از مدل‌ها و برندها پر شده است. شما می‌توانید بر اساس نیازها و سلیقه‌ی خود، از بین انواع مختلف اجاق‌ها انتخاب کنید.

صرفه‌جویی در انرژی

اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای از نظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند. این اجاق گازها بخاطر مصرف بهینه انرژی گاز علاوه بر قدرت بالای انتقال انرژی باعث کاهش استفاده انرژی و صرفه جویی در این انرژی با ارزش خواهد شد.

ایلیااستیل

لوازم خانگی ایلیااستیل


×

صدای مشتری

نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید .

Iliasteel-logo-svg